Blog's purpose:

Για να το παίζουμε έξυπνοι...

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Επιτέλους κάτι που με εκφράζει.

Το διάβασα σε ένα βιβλίο τις προάλλες (ωραία έκφραση η προάλλες), και αμέσως μου μίλησε στην καρδιά.

Είναι ο Δημιουργός μας. Το Ιπτάμενο Μακαρονο-τέρας.

Στην αρχή μου φάνηκε βλακώδης η ιδέα οτι όλο το σύμπαν έχει δημιουργηθεί από ένα ιπτάμενο σπαγγέτι. Μετά όμως διάβασα τα επιστημονικά πειστήρια της ύπαρξής Του στο site της Εκκλησίας Του (Church of the Flying Spaghetti Monster) και αμέσως κατάλαβα το λάθος μου!

Τώρα είμαι και εγώ ένας περήφανος Pastafarian (ή Πασταφαριανός) και ξέρω γιατί συμβαίνουν όλες οι καταστροφές στη γη. Γιατί ανεβαίνει η θερμοκρασία στον πλανήτη και γιατί πάμε γενικά από το κακό στο χειρότερο. Η απάντηση είναι απλή: Γιατί κοντεύουν να αφανιστούν οι πειρατές.

Στον παρακάτω πίνακα φαίνεται σαφώς η άνοδος της μέσης θερμοκρασίας της γης (global warming) σε συνάρτηση με το πλήθος των πειρατών παγκοσμίως.



Για να μην μακρηγορώ, αν θέλουμε να σωθούμε ως ανθρωπότητα , πρέπει να ασπαστούμε τον λόγο του Ιπτάμενου Μακραρονο-τέρατος και να τον διαδόσουμε.

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ.
http://www.venganza.org/




Update: Σήμερα 12/3 ανακάλυψα οτι υπάρχει και Ελληνική Εκκλησία του ιπτάμενου Μακαρονοτέρατος η οποία είναι και Ελληνορθόδοξη: http://urfurslaag.blogspot.com/

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Μετανοούμε, μετανοούμε (δις)
Μα το μεγάλο μακαρόνι
Με τη σαλτσούλα ή χωρίς
Αυτή η θρησκεία μας πορώνει

(Ύμνος του Όσιου Ράβιολου του Φουρνισμένου)

:Ο)